woensdag, april 25, 2007

Anekdotjes... :)

Radiohead ruist door de boxjes... Everything is in its right place...
Ik stretch mijn vingertjes en bereid me mentaal voor op een schrijfseltje... :p

Op familiaal gebied gaat het er precies drukker aan toe... alle, onze wekelijkse uitstapjes naar shoppings enzo die gebeuren niet meer echt... mijn mami zit met examens in de unief en mijn papi is een tijdje geleden opnieuw van start gegaan met zijn politieke activiteiten!
:) hij gaat voor gouvernator van het centrale departement... en twee weekjes geleden hadden we hij zo een openlijke speech avond :) wij met heel ons familietje daar naar toe...
Jah man... een voetbal vol met Paraguayanen allemaal met hun pintje in under handen... regaetone aant luisteren... met vlaggen, ballonen, t-shirten,flyers....
Nu ge moet weten die mannen hier nemen geen blaadje voor undere mond e... dus da was van 'fieuwfieuw' hola, schoon madammeke!' en tegen mijn broerke, 'Eej, kheb uw zuster wel gezien ze!' Haha en dan Gabi en Santi der achteraan; 'Pau! Ik ga da tegen Oscar zeggen da ze naar u floten ze!' :) ik heb mijn mami nog nooit met zo'n klein hartje gezien... wij als ne ketting overal doorheen, 't was echt spannend!!
Mijn oudjes zijn dus niet teveel thuis enzo...
en ik zet stapjes in Asuncion enzo... :) ik heb wel mijn wekelijkse Caro en Oscar momenten nodig... op maandag en zoensdag maak ik ijsbars onveilig met Carolina, knipt ze aan mijn haren en doet ze een planchita! :D ondertussen kwebbelen we gelijk 2 wijven hele verhalen af...
Vrouw zijn da heeft zowel iets e... :) op één of andere manier leeft ge de clichés altijd na... en da mag wel es af toe zo... :D

Oscar... yooooo quiero seeeeeeeeeeer tu amoooooor por sieeeeeeeeeempre.... :)
ik heb van mezelf ontdekt dat ik een ongelofelijke Miss Capricho ben, dat is zo ongeveer het zelfd als ze heeft weeral haar kuren ze... en ik weet echt nie aan wat da ligt e... ofwel aan mij :p ofwel aan hem... :)
Als hij na den unief langs mijn huisje passeert; belt hij me en vraagt... 'Queres algo mi amor? :) (moet ik iets meebrengen liefje?) en dan zeg... 'Euhm...jah! :D Pepitos!!' ( mijn lievelingskoekjes!!) en 10 minuten later staat hij in de deur te blinken met mijn koekjes in zijn handen... en das niet alleen met koekjes e :) grote liefde... hoog knuffelgehalte...
Die is daar wel mee gekweekt... als baby nam zijn mama hem, voor het slapengaan, op haren arm en krabte zijn rugje tot hij sliep... :) en nu is hij daar nog steeds verslaafd aan... da zijn daar ruggenkrabbers... Pamela heeft da ook.. ge moet nog maar uw hand op schouders of rug leggen.. ze krommen da rugske zo van... krabben? alsjeblieft? met lieve poeze ogen... :) zoals die van in Shrek 2... en zo zijn het ook enorm liefhebbende knuffelaars... ik vind het zalug om op zondag naar het Opaalijke huis van Oscar te gaan... waar de hele familie gezellige samenkomt om barbeque te eten met z'n allen... zijn zotte tantes die op me afstuiven en zeggen... ik was u al aan't zoeken ze :) zijn mama die zegt dat het toch wel langer dan een week geleden is dat ze me zag , zijn omaatje die me vastpakt en zegt: ' Mijn prinses wat zie je der weer prachtig uit vandaag!' en tot slotte zijn opaatje die me omhelst en zijn namiddag vervolgt al lachend in zijn vuistje ' I like Pau...' :)
En zo heb ik mijn ook mijn discussies met Oscar over zijn (on)verantwoordelijkheden en hoe graag hij soms riscos neemt, of over zijn eeuwige opt gemakje te laat komen (iets waar ik me dan eerder nog aan moet aanpassen) , over mijn 'Schatje, ik wil nu geen zoen want ik heb honger en ik overleef niet zoals jij enkel op kusjes'... :D de jaloersheid waarvan hij beweert dat hij dat in de verste verte niet is... wat dan juist bewijst dat dat eigenlijk wel een beetje zo is... :)
Hehe, ik voer dan ook lange nachtelijke gesprekken met zijn zotte zusjes over wat ze allemaal uit staken toen ze kleintjes waren enzo... :)
Met Jessi en Pame lach ik me vaak in een deuk... die drie hangen echt heel erg aan elkaar en af en toe zetten we graag eens het huis op stelten waarbij we gezamenlijk over de grond rollen van het lachen, dansjes uitvinden, Nutellachocopotten doorgeven en smullen alsof ons leven der vanaf hangt...

U snapt het wel dat mijn filmpje een schoontje is... en eentje met veel liefde en muziek...
'I'll tell you one thing it's always better when we're together...'