woensdag, november 22, 2006

Woensdag, 22 november 2006, dag ?

Vandaag ben ik het nummer van mijn dag vergeten...
Ik weet wel dat het er meer dan 100 zijn :)
De vakantie begint nu vrijdag dus dan ga ik op mijn gemakske ook de namen van de dagen vergeten!
Afgelopen weekenden heb ik zoals steeds doorgebracht in Villeta...
en aangezien de temperaturen hier lekker aan het oplopen zijn, heb ik al een schoon kleurke! Lichtbruin, mijn bikini staat er al in maar ben nog geen chocolaatje! Heb ik wel nog efkes tijd voor denk ik! :)

Ik dacht dat ik een een stukske gewijd had aan mijn lievelingsschoenen, en nu was ik het aan't zoeken maar vond ik het niet dus als gij het vind laat mij dan aub iets weten e! ;)
Over schoenen gesproken... hier zijn die dingen stukken goedkoper dan bij ons (zoals alles eigenlijk, het eten is hier zot goedkoop!) en dus vind ik dat wel fijn om mij af en toe eens een paartje aan te schaffen! Zoals alle vrouwen dat wel graag doen denk ik :p
Hmm, maar ik ben dan wel zo'n een trien die eigenlijk eerlijk gezegd 't liefst vanal op haar blote voeten loopt!
Dus kzit hier dan met al mijn schoenen :p denk dat ik terug in België ne keer ne tweedehandsuitverkoopnamiddag ga doen!

Later keer ik weer voor meer.... koesie pulini

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als 1 november dag 90 is,
dan is 22 november ...

Juist: dag 111 (=90+21)

;°)

11 december, 2006 08:45  

Een reactie posten

<< Home