vrijdag, september 15, 2006

Vrijdag, 15 september 2006, dag 43

We beginnen aan een nieuw weekend maar met mijn hoofd zit ik nog af en toe in het vorige...
AFS-weekend! Ik had er naar uit gekeken vooral omdat ik Pauline zou terug zien!
Nadat mijn mama me had afgezet in het AFS-kantoor in Ascunsion was het enigste wat ik dacht: 'Pauline! Waar is Pauline?!' Ik liep (beetje stout) alle ander Belgen zowat voorbij en toen ik Pauline zag struikelde ik over al bagage recht in haar armen... :) beetje onhandig van mij maar doet er niet toe, ze was er!
Van het weekend zelf verwachtte ik niet teveel en dat was terecht ook...
De sessies waren echt ongelofelijk saai en slaapverwekkend wat maakt dat ik heel erg moe was!
Ik zei het al ik kwam vooral om Pauline terug te zien en blijkbaar zijn we als Pauli(e)n(e)tjes nogal onafscheidelijk :)
'Waar men gaat langs AFS Paraguayaanse wegen komt men de Pauli(e)n(e)n tegen'
Ik vind het wel leuk om te zeggen dat we ondanks het feit dat we elkaar nog niet echt zo goed kennen (van zien bijna een jaartje) toch wel al een band hebben die niet zo rap zal verdwijnen...
Gisteren was haar verjaardag en ik had een klein cadeautje in elkaar geknutseld!
Een praliendoosje met oorbellen, thee, 2 pralinen, kaarsjes en enkele kleine briefjes!
Ze was blij en dat maakte me ook blij! :)


Zondag zijn we met de hele groep naar het .... meer geweest! :) Ik weet de naam niet meer :D
Een perfect moment! Echt heel erg fijn, gewoon zitten, kijken en luisteren naar gitaarkes en vooral genieten... als je het vuile water wegdenkt dan is San Bernardino echt volmaakt!
In de namiddag terug in de bus richting huis, alletwee lekker kotsmisselijk en zo half slaapdronken... we hadden een plan! Een bijna onmogelijk maar het was het proberen waard!
Omdat Pauline in Pilar woont (busreis van 5 uren en een half) moest ze een dag langer blijven met nog enkele anderen en daar had ze niet echt zin in... dus het plan was dat ze een nachtje bij mij kwam logeren! :) we hadden het al een keertje aan Jasmin (vrijwilligster van AFS) gevraagd maar de vrouwen zeggen natuurlijk nee dus zouden we nog een keer bij een mannelijk vrijwilliger proberen! Ariël (de kleine zeemeermin ;)) ofzo...
In spanning afwachten tot mijn familie er was.... toen ze er waren heb ik eerst heel trots mijn naamgenote voorgesteld! Pauline was een beetje onder den inderdruk denk ik.
t' Enigste wat ze eerst kon zeggen was: 'Zo'n lieve familie en met beugels en al!'
Superschattig! :) Mijn papi was laaiend enthousiast! Maar wat er al zat aan te komen gebeurde ook... er moest ne spelbreker zijn en dat was AFS... toen waren er een beetje traantjes...
Afscheid nemen is niet fijn... maar we zien elkaar terug, dat is zeker!



Deze week was voor mij een sprookje... niet omdat het was zoals in een sprookje maar omdat ik me alle prinsessen in één keer voelde :)
Het begon met Doornroosje... ik heb de hele week geen school gehad want mijn klasgenoten zitten in Buenos Aires dus zalug veel geslapen!
Dan hadden we Sneeuwwitje! Het is hier eindelijk weer wat warmer en dat betekent dus ook t-shirten en shorten en kunt natuurlijk wel al raden dat ik hier de witte van de bende ben e :p
Ariël om euhm.... omdat ik alleen maar koud douchewater heb :s :) lol!!
Belle en Jasmine zijn efkes ziek...
En als laatste Assepoester! Ik heb een bal vanavond en had tot over een uur nog niets om aan te doen :s alleen schoenen, dus het plan was naakt gaan :p maar dat zag ik dan toch niet helemaal zitten... dus de goede fee is op tijd met haar toverstafje langs geweest ;)
Nu heb ik alleen nog orders gekregen van mijn kleine broer (die van 14 jaar jah!)
dat ik toch nog naar de kapper moet voor een feestelijk kapsel! Alle vooruit, als hij betaalt dan is 't goe voor mij! ;)

Heel veel liefs, Paulina! x
















*Forrest Gump (USA) en Kino (Duitsland)
Jeff! Gitaren :) 't zijn geen Paraguayaanse maar 't was wel heel erg mooi!
*Pauline en Paulien samen met enkele vrijwilligsters van AFS!

Nog maals heel veel groeten van Paulien, Seba en de stinkhond Nikki :)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hehe gitaartjes, lijken wel christian en ik ;-)

Greets&God bless you,

Jeff

19 oktober, 2006 15:26  
Anonymous Anoniem said...

Mja, gij zijt dan wel diene kale hé

07 augustus, 2009 03:34  

Een reactie posten

<< Home