vrijdag, september 01, 2006

Vrijdag, 1 september 2006, dag 29

Een maandje :) ongeveer zo en ik moet toegeven ik ben hier echt wel graag!
Ok met zo nu en dan eens een heimwee-aanval maar dat hoort er natuurlijk bij he!

Vanmiddag: "downtown" Ascunsion!
Ge gaat nooit raden wat ik ben tegengekomen! :)
Nederlanders!!!
We waren een beetje aan het rond kuieren tussen de kraampkes en ineens zie ik een t-shirt passeren met 'LEKKER BELANGRIJK' erop...
Ik denk bij mij eigen: 'Huh, onmogelijk dat een Paraguayaan met zo'n t-shirt rondloopt!'
Voor ik het wist had ik die mensen ( ja bij de t-shirt hoorde een man en bij de man een vrouw!:))
aangesproken, heel voorzichtig zo 'Mag ik iets vragen?' Eigenlijk wou ik helemaal niets vragen maar gewoon eens praten :) nu ik heb daar zo-even aan de andere kant van de wereld in het echt nederlands gepraat met echte mensen! :) vreemd hoor, ik kon amper uit mijn woorden geraken! Maar mijn dag kan niet meer stuk, ik ben gelukkig! :) x

Afgelopen week ben ik een beetje ziekjes geweest...
Maar alles in orde hoor, 'k heb mijn benen en mijn armen nog, ik zie nog, ik ruik nog, ik hoor... belangrijkste van al ik kan nog steeds babbelen ook ;) dus geen reden tot paniek!

Ons vader en moeder hier zijn deze morgend in de vroegte van de dag naar Buenos Aires vertrokken! :) gewoon met vrienden... 5 daagskes vakantie!
En nu is ons 'abuela' dus baas in huis! Mijn oma ;) lieve lachend madammetje.
En voor de gelegenheid hebben we ook een chauffeur aangenomen die ons gedurende het verlof overal naar toe brengt en terug komt ophalen...
...die Paraguayanen, 't zijn mij vreemde mensen! :)


Liefs, Paulienita x

Laten we allen die vandaag weer de schoolpoorten doorgelopen zijn herdenken...1 minuut stilte...