maandag, augustus 14, 2006

Maandag, 14 augustus 2006, dag 12

Ik heb een poging gedaan om niet te veel te verwachten van 'jarig zijn in Paraguay' maar toch voelde het vreemd... Misschien niet meteen door de verwachtingen die ik al dan niet had maar 18 jaar worden hier is niet hetzelfde als 18 worden in België :) er was ineens een heel erg gemis-gevoel, ik wilde jullie erbij... Maar dat was nu even niet zo, ik probeerde jullie erbij te denken :)
Ik mis jullie, wil liever een beetje op mijn eentje zijn... hier denken ze dan nogal rap dat je je slecht voelt! Ik voel me hier goed, gelukkig is nog niet het juiste woord,wel in mijn sas, alleen nu mis ik jullie... ik kan het nog wel duizendenmalen herhalen maar jullie zullen wel al zo ver zijn dat ik...hmmm...nja...jullie mis... Het kaarsje ging aan... heel lang...

Zoals alle verjaardagen gaat ook de mijne samen met hamburgers!( Jaja, u leest het goed, ik eet hier hamburgers :) wereldnieuws :p) , een hele hoop familie, een taart met veel suiker en cadeautjes! Welke cadeautjes? Daar zullen we het persoonlijk eens over hebben ;) ik kan wel al verklappen dat mijn kleine zus me in Puma probeert te hullen! :) ze is zo lief dat je heel rap alles zou doen voor haar! Zelfs Puma t-shirtjes ,die in België een beetje fout zouden zijn, dragen!

Zaterdag was ook mijn eerste dag op Villeta! Ongelofelijk, er zijn tegelijkertijd te veel en te weinig woorden voor handen om iemand die het niet met zijn eigen ogen gezien heeft te vertellen hoe Villeta er uit ziet! Kan je nog volgen? Want mijn voorlaatste zin is zo "ingewikkeld" als Villeta is voor mij is! In een "beknopte" beschrijving. zot veel grond,koeien,paarden,gigantische moestuin,stallen,vijver (met krokodil en schildpad!),tennisveld,citrus-bomen,palmbomen,zwembad,supergrote bbq,papegaaien,aapjes in de bomen,ñandu's (struisvogelachtigen),kokosnoten... je houdt het niet voor mogelijk of het is er, een mini-paradijs, alhoewel "mini" :s voor mij is het mijn eerste cultuurshockje... net door al die armoedige straten gereden en dan kom je in zoiets :s ik moet het op mezelf een beetje verwerken... het komt wel in orde!

Zondag... paradijsje spelen...

Ik heb spaanse les :) we zien elkaar weer voor meer (hehe :) rijmt!) Paraguayaans nieuws! U correspondent vanuit Fernando de la Mora, Paraguay,Paulien De Bleeckere!

ps: in het geval jullie het nu al vergeten zijn! Ik mis jullie!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Paulien,
leuk dat alles daar goed gaat, een grappige blogsite trouwens, goed om af en toe op te kijken hoe het daar is :-).
En... al veel Zuid-Amerikaanse gitaartjes gezien/gehoord?
Wss veel beter dan mijn geklungel op uw afscheidsfeest hèhè...
Greets and God bless you, veel plezier daar!

Jeff
PS:Johannes15:5

17 augustus, 2006 13:40  
Anonymous Anoniem said...

'Lieve Paulien, hier voor je verjaardag de flaterfilmpjes van in Griekenland! Allemaal voor jou :-)'

http://home.versateladsl.be/brunoooo/uitzicht.wmv
http://home.versateladsl.be/brunoooo/flaters.wmv
http://home.versateladsl.be/brunoooo/flaterchristian.wmv

17 augustus, 2006 14:15  
Anonymous Anoniem said...

heuy, paulientje!!!

Ja, wij missen u ook zunne! gisteren op trouw van Nel en Jan iemand gezien met weelderige krullen en slanke lijn (vanlangsachter welteverstaan - zo goed zijn mijn ogen wel nog)

aahdaarsie Paulien!

Aaaahnee da ka nie!

...

wel leuk om de nieuwtjes te volgen!

liefs, Michael-Leslie-Olivia-Noah
WePray4U!!!

20 augustus, 2006 11:47  

Een reactie posten

<< Home