donderdag, juli 27, 2006

Mijn laatste week

27/07/2006:
Nog precies 7 dagen te gaan en dan verlaat ik dit belgenland...op naar Paraguay, Fernando de la Mora :)
Dank aan Sem, die hielp om deze weblog een beetje ineen te boxen!

Zoals sommigen onder jullie misschien al weten heb ik sinds vorige week woensdag een familie in Paraguay! Een fantastisch gezinnetje met 4 kinderen; Alejandro (16), Eduardo (15), Santiago (10) en een zusje, Maria Gabriela (9). Mijn "nieuwe" mama en papa zijn Maria Gloria (37) en Carlos (41). Ik heb al verschillende keren contact met hen gehad via email en het zijn echt bijzonder lieve mensen! Ik kreeg ook al een heleboel foto's doorgestuurd en als ik ze zo zie dan wou ik dat ik nu al kon vertrekken! Ik laat jullie even meegenieten van mijn Paraguaanse familie!


boven: Eduardo en Alejandro
onder: Santiago en Gabriela


mama Maria Gloria en Gabriela op haar verjaardag


mama Maria Gloria en papa Carlos

een hele hoop neefjes en nichtjes :) met de pater familia!!!

Slaapwel en tot de volgende! xx Liefs, Paulien

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kiekeboe eej ben ik de eerste die commentaar achterlaat?? Waaaw kvoel me wel vereerd ... Meisje toch tis bijna zo ver e ... Geniet nog van je laatste daagjes België en van de vakantietijd want daar moet je al snel terug naar school heb ik gehoort ...Gho meisje het ziet er echt een fantastische familie uit ik zie het al je gaat je daar goed hebben !!Kben echt blij voor jou !! Gods Zegen in paraguay en weet dat God bij je is waar je ook gaat ...Plientje ik ga je wel missen ...Veel plezier en Wees voorzichtig ... dikke kussen van saja ... alvast een hele dikke proficiat met je verjaardag kzal zekr aan je denken als ik en sis op de bus zitten naar Spanje !!
Je hebt ook een dikke kus van men mama ...

28 juli, 2006 08:23  
Anonymous Anoniem said...

Ja plientje kga et nog es proberen he...Als ik de eerste ben die er iets opzet van commentaar dan voel ik me eigenlijk wel vereerd zen ... Maja commentaar geven kan ik natuurlijk wel goe e ...:p Plientje kvind egt de max da je naar paraguay kunt gaan ...Je familie ziet er fantastisch uit je gaat je daar meteen thuisvoele denk ik maar jij bent wel iemand die zich snel aanpast niet ? Jaja tzal wel een aanpassing zijn een ander land en andere gewoontes ...maar ik weet dat je je daar goed gaat hebben daar ben ik van overtuigd ... Alvast een gelukkige verjaardag e 18 jaar jaja Kleine plien wordt Groot ...Gods Zegen op jou wegen in Paraguay weet dat God jou onvoorwaardelijk lief heeft ...Je bent een parel in Gods hand... een hele dikke kus *saja* je hebt de groetjes van mijn mama ... Wees voorzichtig he meisje ... ik zal af en toe eens een kijkje komen nemen op deze site ...

28 juli, 2006 14:07  
Anonymous Anoniem said...

Kiekeboe plientje kga et nog es proberen e...Als ik de eerste ben die commentaar geeft voel ik me eigenlijk feitelijk wel vereerd zen...Ma commetaar geven kan ik blijkbaar wel goe e ... Plientje kvind de max da je na paraguay gaat ...Je familie ziet er de max uit,je gaat je daar meteen een deeltje van de familie voelen heb ik zo het gevoel.Het zal wel aanpassen worden maar dat komt allemaal wel in orde ...alvast een gelukkige verjaardag 18 jaar jaja Kleine plien wordt Groot ... Ik zal af en toe eens een kijke komen nemen op deze site zodat ik de veranderingen een beetje kan volgen e ... Doe de groetjes aan je nieuwe familie van mij niet dat ze me kennen ma toch ... Gods Zegen op jou wegen in paraguay ...
*dikke kus * Saja *
ook groetjes van mijn mama
Wees voorzichtig e meisje
Kga je wel missen ze ...

28 juli, 2006 14:17  
Anonymous Anoniem said...

Dag lieve Paulien,

Hier een berichtje van Bootie! Dit is de eerste keer dat ik iets post op een Blog dus hopelijk komt dit goed aan...
By the way, ik kies hier maar als identiteit "anonymous" want ik heb geen login of paswoord... Als je me eens laat weten hoe dat werkt, dan kan ik inloggen mocht je dat graag hebben.
Eerst en vooral een superdikke proficiat met je verjaardag op 12 augustus! Ik heb uiteraard aan je gedacht, jouw verjaardag vergeet ik nooit hé, aangezien mijn mannetje net op dezelfde dag jarig is als jij, en jullie precies 10 jaar schelen :-)
Dan nog een leuk nieuwtje: Daan en ik zijn dit weekend een "last-minute weekendje" naar Center Parcs geweest, in de Vossemeren. En wie kwamen we daar tegen? Jawel hoor, jouw mama & papa, Felix en zijn vriendje Andreas. Superleuk hoor. We hebben wat gepraat, op vrijdag, dan eens in het zwembad, en dan gisteravond (zondag) nog een hele tijd in het Market restaurant. Het was echt een leuke, toevallige ontmoeting.
Jouw mama zal je er ook wel van vertellen :-)
Met ons baby'tje gaat alles goed (al heeft de mama wel serieus wat last maar ja), jeetje, wat een actief kind, het schopt zo hard dat mama zelfs gekneusde ribben krijgt (als het met de voetjes schopt) of pijn in de liesstreek (als het met de handjes schopt). Ons kleintje ziet er zo schattig uit op echo... Echt een wondertje. Nog twee maanden en we mogen ons 1e kindje verwelkomen, fijn hé. We kijken er echt naar uit.
Plientje, ik denk dat je het daar erg naar je zin hebt, geniet er maar met volle teugen van en spreek maar lekker veel Spaans! Daar ben ik gezond jaloers van, zo'n "taalbad" dat jij daar krijgt!
Ik zal je verder volgen via je Blog, ik wens je Gods rijke zegen en bescherming toe, en graag tot mails ofzo hé!

Veel liefs,
Daan & Deborah & de Baby x

14 augustus, 2006 12:13  
Anonymous Anoniem said...

Hey paulien..
Ik ben Hugo, Jonathan de Jongh zijn vriend..
Ik ben paraguayaan en ik woon in Asuncion, dichtbij Fernando de la Mora..
Ik heb een heel jaar in Mechelen gewoond, via AFS, en ook een jaartje bij jonathan in zijn klas op school gezeten..
Ik wens u veel plezier hier in paraguay in uw jaar met AFS toe!
Hopelijk kunnen wij eens elkaar leren kennen..
zend eens maar een mailtje en wij spreken iets af..Mij gsm nummer is 0971-723282, of thuis 021-554763..

Succes..

Hugo..

15 augustus, 2006 17:46  

Een reactie posten

<< Home