donderdag, september 07, 2006

Donderdag, 7 september 2006, dag 35

Ik hing een beetje uit het raam te hangen...
Spaanse les begint me een beetje de keel uit te hangen, dus gingen we nog meer hangen :)
maar uit het raam dus deze keer!
Ik keek en dacht probeer je in te beelden dat je in België bent...
Roze muren, nja der zijn wel Belgen die in staat zijn tot hun huis in het roze schilderen...
Groene bomen, ja in België zijn de bomen ook wel groen, het zijn misschien wel andere bomen maar toch...
Een vliegtuig... oh :) kijk, mijn post vliegt daar!
We kijken nog een beetje verder dan onze neus lang is....
Hmmm, palmboom... neej, niet België...

Ik kreeg deze week al 2 pakketjes! Belgische pralinen en marsepein en boeken en hmmm, heerlijk! U weet wel hoe het voelt om post te krijgen (behalve dan als het misschien betaalbrieven zijn :)) maar als je aan de andere kant van de wereld post krijgt dan geeft dat echt zo een 'grill' en heel veel blijdschap!

Deze week bestond school uit presentaties! Ik ben bezig aan het knutselen aan een powerpointpresentatie :s informatica was dus toch voor iets goed! 'k Heb alleen één klein probleempje... mijn geheugen laat me in de steek ;) gelukkig heb ik daar 2 broers voor in de plaats gekregen! In ieder geval de powerpoint zelf is nog niet af maar Emma (orientatie leerkracht) heeft niet zoveel geduld dus heb ik alle kleine kindjes op school verteld hoe super en cool België wel niet is! En vragen stellen dat ze deden :) was heel erg gezellig!
Na mijn presentaties werd ik uitgenodigt om zangles bij te wonen... gitaren en zingen enzo...
ik begin al te houden van al die chaos hier!

Dinsdagnacht zijn de vader en de moeder wedergekeerd uit Buenos Aires!
Ik wist voor dat ze vertrokken al dat ze zouden terug komen met cadeautjes maar niet met zoveel cadeautjes :s ze zijn heel erg lief maar ook een beetje gek :)
Een cd met tango muziek.... en een t-shirt met 'Tango' er op en Argentina, Buenos Aires!
Haha, als ik terug ben eens lekker verwarring stichten! Waar ben ik geweest?
Paraguay met een Argentijnse t-shirt aan?!

Muchos besos, Pauliena x