zaterdag, oktober 07, 2006

Zaterdag, 7 oktober 2006, dag 65

Hah! Nutella choco :) dat hebben ze inderdaad hier nog niet uitgevonden!
Daarvoor lopen ze nog een beetje achter ;) maar de Duitsers hebben het hier wel al geïntegreerd! Fantastisch toch he! 't Zijn wel de kleine potjes maar dan kopen we der gewoon 2!
Eentje voor in Fernando en eentje voor in Villetta! Mijn potje in Villetta staat heel hoog op de frigo en wordt heel goed bewaakt door mijn abuela en mijn potje hier... heeft al wat te verduren gehad maar daar wordt dan ook dagelijks van gegeten! En toen Pauline hier onlangs was heeft ie twee dagen dubbel verlies gehad maar wij hebben daar wel met volle teugen van genoten!
Super om Pauline haar gezicht te zien bij elke hap die ze nam :) ge zou der geld voor geven!
't Zelfde bij de frietjes!'k Heb er ergens een foto van zitten, haar gezicht staat op:
'Ik kom van een andere planeet en den eerste die ik hier tegenkwam was dat rare gele stokje! Ik stak het in mijn mond en...ohhhhhh, zo lekker!'

Wel nu moet ik gaan eten want om 14 uur heb ik toneel! En ik ben co-regisseur ;)
Dus hele belangrijke functie wel...
Saludos en besef maar allemaal eens heel hard wat dat is om elke dag choco te kunnen eten!
Paulien x

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Paulien,

Leuk da je zo uitvoerig ons op de hoogte houdt van je avonturen daar.
Hier gaat alles gewoon nog zijn gangetje. Er zoomt nu zelfs nog een mug rond mijn hoofd die wss nog hoopt dat het zomer zou zijn en blijft leven in mijn warme kamertje. Vandaag blijft er hier een Amerikaanse vriend van mijn vader (eigenlijk nog maar 18) overnachten. Morgen laat ik hem een stukje Gent zien. Hopelijk raak ik zelf mijn weg niet kwijt tussen al die bussen, want heb het daar niet zo voor ;-) zeker niet als ze staken wat morgen misschien zo is.

Fietsen zou ik ook missen moest ik nu in het buitenland zitten. Enkele dagen terug was da véloreizen iets minder... . Er stond namelijk 2 cm water in mijn schoenen toen ik op mijn werk kwam. Het leuke aan m'n fietske is da je wel zalig kunt wegdromen op muziek (en dan nog wel van mijn gekregen cdspelerke van mijn toffe volvocollega! ) Gisteren zijn we op man bijt hond geweest :-)) Ik stond er gelukkig niet op.Waarschijnlijk filmden ze alleen mensen die echt aan het werken waren.
Nu ga ik vlug even die mug dood kloppen voor hij mij helemaal opeet.
Doe ze daar veel groetjes.
Aja voor ik het vergeet: vorige zaterdag zijn we met hele bende naar Hill Song geweest in groot stadium in Arnhem in Nederland. Da was vrij indrukwekkend!
Slaapwel, geniet van elk moment daar
ciao ciao
William

11 oktober, 2006 18:02  

Een reactie posten

<< Home