maandag, februari 19, 2007

Lene!

Ik heb "last" van een schrijfkriebel! :D dus hier gaan we nog een keer!

Je zal het nooit geloven maar begin februari... stond Leen voor mijn deur... :D
Ik ben ze wel persoonlijk gaan afhalen aant vliegveld enzo ze ma ze stond echt voor de deur... ze is ook naar binnen gekomen! :D
Ze kwam van den anderen kant van de wereld om mij te zien!
En ik zag haar en dacht... je weet niet hoe graag ik jou wel niet zie!

We hebben samen een zotsuperdemakszalugeLEGALe week gehad! :)
Een weekje om nooit te vergeten! Om later als we oud en versleten zullen zijn aan onze kleinkindertjes te kunnen vertellen wat voor zotte toeren we samen 'in onzen ouwen goeien tijd' niet hebben uitgestoken!
Toen we jong waren... achtienne waren we... uw bomma had just gedaan met haar laatste examen van toen da ze dokter studeerdeget en den dag derna zat ze al op de vlieger naar Paraguay om mij te bezoeken... jaja... vele hebben we nie gedaan maar webben genoten van elkaar en jah na 2 maanden exaoms mochtet wel ewa rustiger e!
Hele doagen aant zwembad, in de zonnen liggen... naar de shopping gaan kleren kopen want ahja al dat dings ginder is vele goekoper dan hier bij ons e! Dus we gingen wij gaan winkelen en ze kwam zij thuis me 4 kleedjes! :D
Jaja... en als we tesamen over tstraat liepen keek alt manvolk van Paraguay ons na en ze flootegen naar ons... ze deden 'tststststs' naar ons... jaja... :)
En de vrijdag moesten we naar een feest van enen van mijn nonkels ginder, den Tio Fernando!
En ons Leen eeft daar gesprongen voor 200 Paraguayanen! Al die Paraguayaantjes nog meer kijken natuurlijk! De sterre van den avond... en webben ons geamuseerd ze! :D jaja... azo ne schonen tijd... zister maar 1 weke geweest ma alle Paraguayaantjes hebben geweten da ze der was ze!'

Hehe :) en nu ga ik naar familie feestjes en vragen ze waar da mijn vriendin wel niet mag zijn...
Lene, ik denk dat je echt moet terug komen... tis zelfs als zo gevordert dat allemaal neefjes undere foto van met u samen int vliegveld in underen orkut gezet hebben! Haha :D
We zien je graag!! Te queremos muchooooooooooo!!! Sisi...
Hmmm, overdenking van het moment... 'Wat is het mooi om je dromen in je leven waar te maken met mensen waar je van houdt...'

Het zijn de herinneringen die het het mooist maken...
Samen keken we een week lang naar onze 'roadtrip in balloon' en op het laatste kwamen er traantjes... 'Paulien, we will miss you until you come back... in meanwhile we try not cry...'

Gisteren was een knuffeldag...vandaag ook een beetje... als ik terug ben doen we dan elke dag knuffeldag? :(

Het slot van de dag... een kusceremonie met Gabi en... een knuffel om de knuffeldag mee af te sluiten... Slaapwel andere kant van de wereld... knuffel... Pau

3 Comments:

Blogger Dietah said...

Hey paulientje,

Zo te horen heb je het daar goed naar je zin, ik schrijf eigenlijk omdat er plannen zijn op met ons oud klasje een reunie te doen in de paasvakantie, ik veronderstel dat je ng wel een tijdje ginder zit.

Ik dacht dat je koekiemonster... email niet meer ging dus laat ik het je zo weten, het zou anders niet fair zijn, mss doen we wel ng eens iets als je trg bent.

als je me iets wil laten weten dan kan dat op dieterverschueren[at]gmail.com (uiteraard de [at] vervangen door @)

have fun!

Grtz x,
Dieter

21 februari, 2007 09:20  
Anonymous Anoniem said...

ach paulien! ik hou van jouw blijenieuwsjournaaltjes!

wiebels, lennert!

22 februari, 2007 18:02  
Anonymous Anoniem said...

hej meis,
ik vind ook zo mega fijn om te hore da je je echt kei goe amuseerd!
geniet ervan e meisje!!
xx elinemien

26 februari, 2007 18:43  

Een reactie posten

<< Home