zaterdag, oktober 16, 2010

I'm blogging again!

To blog (again) or not blog?? That was my question..
Al enkele weken zweeft het door mijn hoofd of ik nu weer zo gaan schrijven of niet.
Zou ik het wel bijhouden en regelmatig genoeg iets van me laten weten?? Zou het me lukken om echt te blijven schrijven?
Voor diegenen die ik achterlaat is het natuurlijk wel leuk om af en toe iets van me te lezen maar zeg nu zelf, vertelt u ook uw hele doen en laten op het internet?!
Ik denk dat de meesten daar eerder nee op zullen antwoorden..laat het bij deze dus duidelijk zijn dat ik heel graag af en toe iets post hier om jullie op de hoogte te houden over al mijn zuiderse avonturen =) maar ik zal het (hopelijk) sporadisch doen, zo ongeveer tweewekelijks... of maandelijks..ach, u ziet het wel wanneer ik update! ;)
Waar ik ook op voorhand mijn excuses al voor aanbied zijn de schrijffouten die er af en toe wel eens zullen tussen zitten. -dt enzo zijn nooit mijn sterkste kant geweest, meestal schrijf ik gewoon zonder er veel over na te denken..maar voor diegenen waarvan hun ogen beginnen te pieken (ja Lies, ik denk hierbij spontaan aan jou =p) bij het lezen van -dt -en andere dergelijke fouten; 'Sorry!!! ik ep ook geen laheronderweis gestudeerd e'
Nu trouwens het Spaans mijn dagelijkse taal zal worden vrees ik dat het soms ferm zal zijn =)
ik sta wel op voor correcties hoor ;) u mag me altijd duiden op het niet vergeten van mijn moedertaal!

Hoe zit het nu..
de meesten onder jullie weten het zo wel al ongeveer =)
ik vertrek..met (bijna) heel mijn hebben en houden, wat welgeteld 2 valiezen van elk 23 kilo en wat handbagage zijn..
ik vertrek..voor eeuwig en altijd? vragen de mensen dan.. =p en dan durf ik wel eens zeggen; 'ja, voor eeuwig!' Natuurlijk niet eeuwig..het klinkt zo alsof ik echt nooit meer terug kom ofzo..
ik vertrek wel voor lange, onbepaalde tijd..ik ga werken, wonen, trouwen..etc. in Paraguay =)
nee, we hebben nog geen planning opgesteld voor de komende 5 jaar..ik ga naar mijn geliefde en we beginnen daar..we zien wel wat er op ons pad komt..

20 oktober 2010 vertrek ik (hopelijk) met de TGV vanuit Brussel-Zuid naar het vliegveld van Charles De Gaulle in Parijs..daar neem ik dan rond 21u20 het vliegtuig naar San Paulo en van daaruit Asuncion!
Ik zei net vertrek ik HOPELIJK en ik hoop het echt hard dat er geen treinstakingen of Fransen zijn die er voor zorgen dat ik een weekendje Parijs zonder lief moet doen!
Maandag en dinsdag worden er bij ons allerlei stakingen gepland en van mij mogen ze die twee dagen doen wat ze willen maar WOENSDAG 20 oktober NIET!!! BEGREPEN??!!
Dan kom ik donderdag 21 oktober rond 10u10 plaatselijke tijd (14u10 Belgische tijd) aan in het zonnige Paraguay waar het dan zo'n 30 graden zal zijn!! =D

Ik kijk er naar uit..echt heel hard!! Vandaag, 16 oktober 2010, is het precies 5 maanden geleden dat ik, dat WE, Oscar en ik, afscheid moesten nemen van elkaar.. en het zou fijn zijn als dat de laatste keer is geweest toen..
We kijken er beiden naar uit om samen te zijn zonder krampachtig te moeten af tellen naar het moment dat we weer gescheiden worden van elkaar. Het is echt genoeg geweest.. =) nu gaan we voor 'altijd samen'!

Ondertussen probeer ik hier mijn valies te maken..ik weet alleen niet hoe er aan te beginnen =p
alle tips zijn welkom ;) ik ga maar weer eens verder proberen doen!
Hopelijk tot gauw!
liefs, Paulien

2 Comments:

Anonymous Lindsy Ombrouck said...

Hey Paulien! Ik krijg er kippevel van om dit alles te lezen! Ik vind het heel mooi dat je, je liefde van je leven terug op zoekt en samen met hem een leven wil opstarten, maar toch wel heel spannend en emotioneel niet? Een nieuw begin, een nieuwe job, een nieuw huis, een nieuw leven, enz. Heel wat veranderingen die in je leven zullen komen! Ik wens je alvast heel veel succes, liefde en geluk! Tot weer in Belgiƫ of wie weet.. tot in Paraguay! xxx

16 oktober, 2010 12:01  
Anonymous Hannah said...

Nou Paulientje!!!!
Veel succes & zegen in de stappen die je onderneemt! Bewonder je om t feit dat je de beslissing hebt genomen om naar daar daar te trekken! Chapeau...
Liefde tja...maar je doet t toch maar! Ik bid je een gezegende toekomst daar toe!!!
Lieve knuffel en dikke kus
Hannah

16 oktober, 2010 19:39  

Een reactie posten

<< Home